TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie
ZTM TransInfo.pl - Opublikowano: 15.01.2020 15:15:03
Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska po metamorfozie (foto: ZTM)

Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie.

ZTM podał, że oddaje do dyspozycji klientów wygodny, estetyczny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami punkt, w którym można załatwić wszelkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00.

W punkcie przeprowadzony generalny remont – wymieniono instalację elektryczną, system sanitarny, alarmowy i monitoringu oraz klimatyzację. Odnowiono wnętrze POP-u, położono antypoślizgową posadzkę oraz wyposażono go w ergonomiczne meble oraz gabloty i stojaki na materiały informacyjno-promocyjne.

Punkt został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie stanowiska zostały wyposażone w system głośnomówiący, a jedno dodatkowo w pętlę induktofoniczną dla osób niedosłyszących oraz obniżony blat.

Obecnie w Warszawie funkcjonuje 20 Punktów Obsługi Pasażerów. Powstają z myślą o możliwości załatwienia wszystkich spraw związanych z Warszawskim Transportem Publicznym w jednym miejscu. W punktach można m.in. kupić bilety ZTM, wyrobić Warszawską Kartę Miejską oraz złożyć wniosek lub odwołanie od wezwania do zapłaty za jazdę bez ważnego biletu.

Punkty znajdują się w miejscach łatwo dostępnych i popularnych zarówno wśród mieszkańców Warszawy, jak i gości – na lotnisku, dworcach kolejowych i autobusowych, w centrum handlowym oraz na stacjach pierwszej i drugiej linii metra.

Najstarsze punkty są regularnie remontowane i unowocześniane, a jednocześnie stale dostosowywane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
ZTM Warszawa
POP
pasażer
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....