TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoShip

InfoBus

Polscy przewoźnicy kuszą pasażerów rabatami
PROFEINA - Opublikowano: 03.10.2018 13:05:06
Polscy przewoźnicy kuszą pasażerów rabatami

Polacy uwielbiają korzystać z promocji i rabatów. Nie inaczej jest w przypadku zakupu biletów. Przewoźnicy wychodzą naprzeciw tym oczekiwaniom.

Z badania przeprowadzonego na zlecenie wyszukiwarki Busradar.pl wynika, że 66 procent firm transportowych prowadzi politykę rabatową. Choć dominują zniżki ustawowe, to powoli polskie firmy przewozowe - w ślad za dużymi przewoźnikami - decydują się wprowadzać także swoje własne promocje.

Dwie trzecie przewoźników oferuje swoim klientom różnego rodzaju zniżki. Zazwyczaj jest to darmowy przewóz bagażu - proponuje go co trzecia firma. Równie często oferowane są zniżki ustawowe i zniżki przy okazji akcji promocyjnych. Ponad jedna czwarta firm ma w ofercie zniżki grupowe.

Polityka rabatowa staje się ważnym elementem prowadzenia biznesu w branży przewozowej. Wszyscy lubimy okazje. Wszelkiego rodzaju promocje umacniają relacje i tworzą więź z klientem. Polscy przewoźnicy są tego coraz bardziej świadomi - komentuje Martin Rammensee, CEO firmy-operatora platformy Busradar.pl, która umożliwia wyszukiwanie połączeń u wielu przewoźników.

Co taniej? Co za darmo?

Poza zniżkami ustawowymi i promocjami, u co 10. firmy znajdziemy też tańsze bilety kupione odpowiednio wcześniej. Bilety last minute w autobusach oferuje tylko jeden na sto przewoźników. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku cen biletów poza godzinami szczytu. Zniżki dla posiadaczy karty dużej rodziny można znaleźć u 4 proc. firm transportowych. W kategorii inne rabaty znalazły się zniżki dla dzieci i kobiet w ciąży, dodatkowy przewóz bagażu, zniżki indywidualne dla stałych klientów i zniżki handlowe.

Dużo małych zniżek

Mimo, że przekrój okazji do rabatów zdaje się być dość szeroki, zniżki nie są duże. Mieszczą się zwykle w przedziale 5-20 proc. Czasami, przy okazji prowadzonych akcji promocyjnych przewoźnicy oferują nawet 90 proc. rabatu. Są to jednak wyjątki. Zniżki powyżej 30 proc. zdarzają się bardzo rzadko.

Zniżki poniżej 20 proc. nie są jednak specjalnie atrakcyjne dla pasażerów. Dlatego część przewoźników wprowadza bardziej spektakularne rabaty - bilet za złotówkę, za pięć złotych, darmowa woda butelkowana itp. Z wraz rosnącą popularnością takich przewoźników jak Flixbus czy Polonus wynika, że pasażerowie bardzo cenią sobie możliwość zaoszczędzenia do 70 proc. ceny w związku z odpowiednio wczesnym zakupem biletu.

Przewoźnicy powinni rozważyć większą troskę o stałych klientów. Programy lojalnościowe są bardzo skuteczną formą angażowania pasażerów - ta metoda sprawdzi się zwłaszcza w przypadku dużej konkurencji na konkretnych trasach - podsumowuje ekspert Busradar.pl.



Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Flixbus
Polonus
rabat

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....